14 October 2019

66. Aniołek / The angel

PL: Dżdżowniczka czeka na pranie i blokowanie, a ja zatęskniłam za frywolitką. Po prawdzie, tęsknię za wszystkim czym akurat się nie zajmuję, ale skoro mam tylko dwie ręce muszę priorytetyzować. Czółenek nie miałam w ręku od dawna i trochę mi palce zesztywniały, jednak pamięć mięśniowa nie zawiodła. Na rozgrzewkę usupłałam mój ulubiony wzór autorstwa Antonelli de Nittis. 

ENG: The Earthworm jumper waits for washing and blocking and in the meantime I pick up tatting again. I missed it. (Well, to tell the truth, I miss anything that I'm not doing at the moment but as I have only two hand I have to prioritaze.) I didn't use the tatting shuttles for a long time and my fingers became a bit rusty but I got over it quickly. To warm up I decided to tat my favourite angel's pattern by Antonella de Nittis. 

Aniołek frywolitkowy / Tatted angel

1 comment:

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)