13 October 2017

45. Biała mini-chusta / Small white shawl

PL: Zrobiłam ją jakiś czas temu, tylko mi się nie podobała i poszła w kąt. Brzeg się zawija, bo nie przemyślałam zakończenia a pruć nie lubię. Teraz wyciągnęłam ją z ukrycia i zrobiłam kilka fotek. W  końcu jesień idzie, może chusta ogrzeje jakąś małą szyję...? 

ENG: I knitted it some time ago and put it a side, because I did not like it. The edge twists - I have not thought it throughly. Now I have found it and made a few pictures. Autumn is coming, who knows, maybe this scarf will do for a little girl...? 

 Biała mini-chusta / Small white shawl

 Biała mini-chusta / Small white shawl

 Biała mini-chusta  - wzór liścia / Small white shawl - leaf's pattern

 Biała mini-chusta / Small white shawl

1 comment:

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)