06 November 2020

90. Spadkowy sweterek / Windfall (3)

 PL: Skończyłam! I pochowałam chyba z tysiąc nitek :) Ok, zostawiłam te w rękawach bo ich i tak nie widać ani nie czuć. Noszę go dziś cały dzień i bardzo mi odpowiada. Jest ciepły, dobrze leży. Z długością też trafiłam tak do początku uda. Jestem zadowolona. Został mi jednak po tym resztkowym sweterku całkiem spory zestaw resztek, który kusi.... ;) 

ENG: Finished! And I have also hidden about thousands loose ends :) I have been wearing it all day and I like it. The kardigan is warm and cosy, fits me well. The only thing is I still have quite a few balls of leftovers after finishing this leftover work. It is very tempting...;) 







No comments:

Post a Comment

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)