12 December 2015

19. I znów anioły / Angels again

PL: Aniołów ciąg dalszy. Zachciało mi się poeksperymentować z anielskimi motywami i stworzyć coś nowego. Anioł nr 1 wyszedł nawet niezły, ale nie wybija się ponad przeciętność. Tułów trochę za kanciasty. Anioł drugi jest podobny do ryby - to przez te stopy, które przyczepione do  owalnego torsu przypominają ogon. Nie tak to sobie wyobrażałam :/ Spróbowałam po raz trzeci. Tym razem skrzydła pożyczyłam od aniołów Antonelli de Nittis, dodałam prosty tułów i... wyszedł mi chiński smok. Do trzech razy sztuka - nie udało się, trudno. Wróciłam więc do znanych i sprawdzonych wzorów, a konkretnie do wspomnianej już wyżej Antonelli i tak powstała anielska karuzela - podkładka pod kubki. Z niej jestem zadowolona, choć kilka drobnych poprawek by nie zaszkodziło :) 
ENG: I've been working on the new angels' pattern and here you can see my three attempts to create a new design. I wasn't happy with them, so I decided to come back to the old, tried and tested Antonella de Nittis' pattern, which you can see on the last picture. I like The Angel's Carousel mug coaster, allthoug it needs some little improvements :)

Anioł nr 1 / Angel no 1

Anioł nr 2 - "Rybka" / Angel no 2 - "The fish"

Anioł nr 3 "Smok"/ Angel no 3 - The dragon

Anielska karuzela / Angel's carousel

6 comments:

  1. Hi Dora! I like #3, the Dragon Angel! x

    ReplyDelete
  2. cudownosci......ja nie zglebie chyba nigdy tajnikow tej techniki :(

    ReplyDelete
  3. The pattern of angels on The Angles Carousel is not my designed. Antonella de Nittis has designed it. I have only put angles together in a circle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think you are too modest. I look at the number of knots - the angels are cousins, but not the same. You have made a new kind with smaller angels and in a circle.

      (And your dragon angel would be a pretty bookmark!)

      Delete
  4. Gorgeous angels love the coaster, I followed the link on pinterest, I will be back again to see your lively blog
    Margaret

    ReplyDelete
  5. The angels are very pretty!

    ReplyDelete

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)