20 March 2019

60. And here is the new jumper / A oto i nowy sweter ;)

PL: Tak oto wygląda mój nowy sweter po czterokrotnej zmianie koncepcji. Nie zawsze wszystko udaje się dokończyć, nie zawsze wszystko wychodzi jak się planowało. Sam projekt zmieniałam cztery razy i tyleż razy zaczynałam robotę od początku. I dokładnie tyle samo razy prułam. W końcu stwierdziłam, że włóczki nie starczy mi jednak na cały sweter, więc może raczej zrobię bolerko? No i zanim wymyśliłam wzór bolerka zima minęła a z nią i zapał oraz potrzeba nowego swetra. 
Czemu więc pokazuję to zdjęcie? Bo jest prawdziwe. Jak życie, którego też nie da się zaplanować i wychodzi, jak wychodzi. I zaczynam mieć dosyć zawsze pięknych wystylizowanych zdjęć w internecie i projektów za każdym razem idealnych. Tak więc dziś naga prawda - dwa kłębki i powrót do początku - Co by tu z nich zrobić? 

ENG: Here it is - my latest jumper. I have change the design four times and then I decided I did not have enough yarn after all. So I started thinking about making a short kardigan but then the winter was gone together with my motivation. 
Why do I post this picture then? Because it is real. The same like  life. Sometimes it goes well, sometimes not and you cannot plan everything. And I have enough of always spic and span pictures on internet and always perfect hand made projects. So today I have two balls and  I am back at the beginning - what can I make of it?


No comments:

Post a Comment

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)