26 October 2018

57. Koci komplet - The cat set

PL: Z mandalami zrobiłam przerwę, bo zima nadciąga i trzeba było uzupełnić ciepłą garderobę. Przyznaję się, że początkowo planowałam kupić coś w zwykłym sklepie, ale każda czapka była z akrylu! A ja wypowiedziałam akrylowi wojnę i staram się go unikać w odzieży. Nie było więc innej rady, jak zakupić kilka motków wełny Merino Baby od Piotrusia Pana (tak się nazywa ta włoczka, serio - Peter Pan ;) ) i wydziergać samemu czapkę oraz rękawiczki dla dwulatki, która kocha koty. 

ENG: I have put the mandla blanket away for a while because winter is coming so I needed a new winter hat and gloves for my toddler who loves cats. I admit that initially I just wanted to buy something but everything was acrylic! And I want to avoid this stuff at least in the clothes. So I bought a few balls of Peter Pan Merino Baby Wool and I made a hat and a pair of gloves. 

Czapka z kotem / The cat hat

Rękawiczki z kotem / The cat gloves

Koci komplet - czapka i rękawiczki / The cat set - the hat and the gloves

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)